Sivut

sunnuntai 2. marraskuuta 2014

Blogi kuulumisia

Heippa lukijat!
Pitkästä aikaa taas tuun tänne höpöttämään teille mun kuulumisiani.
Kaikkea on päässyt tapahtumaan sillä välin kun viimeksi olen kirjoitellut tänne postausta teille.
Asun nykyään jo omillani ja hyvin on lähtenyt käyntiin itsenäistyminen omassa kämpässäni.
Kaverini tuolta huittisista on ollut tosi paljon mun luona yötä.
Laivallakin on tullut oltua sukulaisten kesken.
Kauheesti olen tykännyt sisustella omaa kämppääni.
Tupareitakin tarvis tässä pikku hiljaa suunnitella kun kämppä on jo kondiksessa että voi pitää.
Kuvaaminenkin on jäänyt kun ei ole oikee pahemmin hyvää kuvaajaa että sais asu kuvia tänne blogin puolellekkin.
Minun pikku vauveliini kani ei asu minun kanssani vaan porukoilla käyn sitä aina väliin hoitamassa kun ei ihan viitti jättää kaikki ihan porukoitten käsiin.
Seuraavassa postauksessa tuleekin sitten asunnosta kuvien kera :) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti